Friday, November 10, 2006

~ CUTE BABY MAI RAYA ~


Last Sunday a friends of mine Fizi (my ex-colleague) and Ina (my neighbour) came to my house for raya. I prepared a simple menu for them a nasi impit, ketupat pulut with kuah kacang and rendang ayam. Actually, I do invite a few friends of mine but unfortunately they couldn't come due to some personal matters.

Here, I want to share with you guys a photo of a beautiful, sweet little baby girl who came to my house on that day. I geram ya amat with her, but still can control myself to not "gomoi" her. Bilalah agaknya I boleh dapat baby girl macam nie yer. I wish I could have a cute little baby girl like her (one day..) insyallah jika ada rezeki, itu pun kalau termasuk dalam my family planlah.. coz laa nie my hubby dok habaq "stop" dah. hehhehe. Apa2 pun semua tu terpulang kepada rezeki masing2. Iyer tak? Bye...

 Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

cute baby!!!

Anonymous said...

Aduhai..comelnya Dalia...auntie hasnah..bila lagi???? Tambah la sorang lagi candidate :) Get one rose among d two cute thorns..Irsyad & Irfan...

hbo said...

Hmm... memang comel Dalia tu auntie mimie oooiii... geram tau! tapi x to lah macam mana kalau i jumpa dengan arissa plak! mesti x leh control geram agaknya. Tambah sorang lagi??? Hehehe.. kena tunggu dulu... Besarkan dua heroes tu, pastu baru boleh bukak citer baru. Itu pun kalau ada rezeki... (insyaallah..)