Thursday, February 21, 2008



Hola! It's been long, long time I didn't update my blog.
Sorry guys! But I do really miss all this stuff. Yesterday is our 8th Anniversary. Couldn't imagine how time flies very fast. Now I'm three quarter of century already :(. Alhamdulillah, our marriage everlasting till now and hopefully it'll last forever. Life really makes me to appreciate everything that I have in my life and I do really thankful to Allah (swt). I'm so grateful coz I have a very wonderful husband and 2 sons that cheering my life. Yesterday we went out for dinner to celebrate our anniversary. With the boys, aduh!... rasa gamat restaurant tu dengan karenah mereka. I received a beautiful brooch with a lovely card from Burn and for him, I just bought a Renoma T-shirt with a simple card (sorry sayang, limited budget! heheh!) Oh! ya, I wanted to share with you guys the verse that Burn written in the card. Macam x caya jer hubby i nie ada bakat berpantun...

Amir Irsyad sudah bersekolah..
Irfan pula pandai membilang..
Genap sudah 8 tahun bernikah..
Semakin hari bertambah sayang..



Myspace Anniversary

Till now, hopefully terubat rindu kepada sesiapa yang nak cerita terbaru dari i.

4 comments:

misz beauty said...

wawawaaaaa... sory lah acik terlupe nak wish semlm.... bz gile ngn keje nye pasal.... neway, eppy 8th anniversary to acik n cik burn... moga dimurahkan rezeki, in bisnes or wut eva, dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat.... n bile sume da stabil ditambahkan zuriat... heheheee;-)

Anonymous said...

Alhamdulillah...Hepi Anibesari utk Hasnah & Burn!!! Itulakan..hidup bersama, ceria bersama, susah senang bersama..tanpa membilang hari..tup!tup! dah 8 tahun. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..hujung nyawa..p/s Cayaaa la Burn..pandai pantun tuh...nie tulih sajak sure pandai nie..ingat engineer tak ada jiwa seni ka noooo?

Anonymous said...

sedaq tak sedaq dah masuk 8 tahun.. semoga berpanjangan hingga akhir hayat... anak pun dah 2 orang.. tahun ni dapat yang ke 3 kot???..:)).. tak sangka Burn pandai karang pantun..

-fizi-

hbo said...

misz beauty - thanks a lot. acik pun harap jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat. aamiiin...

mummy arissa & aydin - iyerlah, i pun x sangka burn pandai gak nak mengarang pantun.. hehehe....

fizi - a'aahh.. sekejap ajer dah 8 tahun. macam2 pengalaman dah dilalui. saya kalau nak dapat yang ke3 kena tunggu fizi kawin dulu... boleh?